• Home
  • Scholare
  • Beeldcoaching
    • Mogelijkheden
    • Ervaringen
  • Trainingen
    • Puberbrein versus docentenbrein?!
    • Groepsdynamica
    • Levensworkshops Kiezen & Delen
  • Beeldbegeleiding bij opvoeden
  • Wie
  • Contact
    • Privacybeleid
  • Schrijfsels van Kramer
Scholare

cropped-IMAG0078.jpg

6 februari 2013 door Nettie Kramer

← Vorige afbeelding Volgende afbeelding →

http://www.scholare.nl/wp-content/uploads/2013/02/cropped-IMAG0078.jpg

Dit delen:

  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

De reacties zijn gesloten, maar je kunt een trackback achterlaten: URL van de trackback.

Reacties gesloten.

Zoeken:

  • scholare twitter
  • Scholare
  • Education and Inspiration
  • LinkedIn Scholare

Recent

  • Klassen en kansenongelijkheid 1 december 2020
  • En weer door! 29 september 2020
  • Scheiden is lijden, maar liever niet voor de kinderen 22 mei 2019
  • De zes rollen van de leraar 29 november 2018
  • Begeleiding startende docenten 29 november 2018

Archief

Categorieën

  • Nieuws
  • Tips
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

SCHOLARE

aandacht afspraken maken beeldbegeleiding beeldcoaching coaching Communicatie complimenten geven contact contact met de klas docent docenten docentgedrag eenduidig communiceren effectief communiceren fasen in de professionele ontwikkelingen van docenten feedback gastheer gezagsdragers groepsdynamica intervisie klas leerling leervraag leerwerkgemeenschap mentor onderwijs opvoeden ouders pestaanpak Pesten regels regisseur Rene Kneyber rol van docenten bij pesten Roos van Leary Scholare startende docenten startgedrag start van de les svib valkuilen in de les videobeelden videointeractiebegeleiding voortgezet onderwijs wiskunde

Proudly powered by WordPress | Vormgeving: Yoko door Elmastudio

Top
loading Annuleren
Bericht niet verstuurd - controleer je e-mailadres!
E-mail-controle mislukt, probeer het opnieuw
Helaas, je blog kan geen berichten per e-mail delen.