• Home
  • Scholare
  • Beeldcoaching
    • Mogelijkheden
    • Ervaringen
  • Trainingen
    • Puberbrein versus docentenbrein?!
    • Groepsdynamica
    • Kiezen & Delen
  • Overblijven op school
    • Overblijfcursussen
    • Vervolg inspiratiedag voor overblijfcoƶrdinatoren
  • Wie
  • Contact
    • Privacybeleid
  • Week van de opvoeding
  • Beeldbegeleiding bij opvoeden
Scholare

puberbrein

26 augustus 2014 door Nettie Kramer | Geen reacties

← Vorige afbeelding Volgende afbeelding →

Dit delen:

  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Google+ te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

Schrijf een reactie of een trackback: URL van de trackback.

Geef een reactie Reactie annuleren

Verplichte velden zijn aangegeven met een *.


Zoeken:

  • scholare twitter
  • Scholare
  • TussenschoolseOpvangScholare
  • LinkedIn Scholare

Recent

  • De zes rollen van de leraar
  • Begeleiding startende docenten
  • Het is toch voor jouw eigen bestwil?
  • De onderzoeker die ons de Marshmallow test gaf is overleden: Walter Mischel
  • Gezellig met structuur; kan dat?

Archief

Categorieƫn

  • Nieuws
  • Tips
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

SCHOLARE

aandacht afspraken maken beeldbegeleiding beeldcoaching coaching Communicatie complimenten geven contact contact met de klas docent docenten docentgedrag eenduidig communiceren effectief communiceren fasen in de professionele ontwikkelingen van docenten feedback gastheer gezagsdragers groepsdynamica intervisie klas leerling leervraag leerwerkgemeenschap mentor Orde in de klas ouderavonden ouders pestaanpak Pesten regels regisseur Rene Kneyber rol van docenten bij pesten Roos van Leary Scholare startende docenten startgedrag start van de les svib valkuilen in de les videobeelden videointeractiebegeleiding voortgezet onderwijs wiskunde

Proudly powered by WordPress | Vormgeving: Yoko door Elmastudio

Top
loading Annuleren
Bericht niet verstuurd - controleer je e-mailadres.
E-mail-controle mislukt, probeer het opnieuw
Helaas, je blog kan geen berichten per e-mail delen.