• Home
  • Scholare
  • Beeldcoaching
    • Mogelijkheden
    • Ervaringen
  • Trainingen
    • Puberbrein versus docentenbrein?!
    • Groepsdynamica
    • Kiezen & Delen
  • Overblijven op school
    • Inspiratiedag voor overblijfcoƶrdinatoren
    • Overblijfcursussen
  • Wie
  • Contact
  • HET BUITENGEBIED
Scholare

VoorpaginaS

8 februari 2013 door admin

← Vorige afbeelding Volgende afbeelding →

Dit delen:

  • Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
  • Klik om op Google+ te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)

De reacties zijn gesloten, maar je kunt een trackback achterlaten: URL van de trackback.

Reacties gesloten.

Zoeken:

  • scholare twitter
  • Scholare
  • TussenschoolseOpvangScholare
  • LinkedIn Scholare

Recent

  • Teamontwikkeling in het buitengebied
  • Hallo allemaal…
  • Film jezelf en bespreek het samen
  • Begeleiding van startende docenten; wat werkt?
  • Mogelijkheden met video-opnames bij problemen in de klas

Archief

Categorieƫn

  • Nieuws
  • Tips

SCHOLARE

aandacht afspraken maken beeldbegeleiding beeldcoaching coaching Communicatie complimenten geven contact contact met de klas docent docentgedrag eenduidig communiceren effectief communiceren fasen in de professionele ontwikkelingen van docenten feedback gastheer gezag gezagsdragers groepsdynamica intervisie klas leerling leervraag leerwerkgemeenschap mentor orde houden in het vmbo Orde in de klas ouderavonden ouders pestaanpak Pesten regels regisseur Rene Kneyber rol van docenten bij pesten Roos van Leary Scholare startgedrag start van de les svib valkuilen in de les videobeelden videointeractiebegeleiding voortgezet onderwijs wiskunde

Proudly powered by WordPress | Vormgeving: Yoko door Elmastudio

Top
loading Annuleren
Bericht niet verstuurd - controleer je e-mailadres.
E-mail-controle mislukt, probeer het opnieuw
Helaas, je blog kan geen berichten per e-mail delen.