• Home
  • BrinkRoden
  • Scholare
  • Beeldcoaching
    • Mogelijkheden
    • Ervaringen
  • Trainingen
    • Puberbrein versus docentenbrein?!
    • Groepsdynamica
    • Levensworkshops Kiezen & Delen
  • Opvoeden en Beeldcoaching
  • Wie
  • Contact
    • Privacybeleid
  • Schrijfsels van Kramer
Scholare

Nieuwsbrief Scholare

1 oktober 2013 door admin

Nieuwsbrief Scholare

Related Posts

  • Het is toch voor je eigen bestwil?Het is toch voor je eigen bestwil?
  • Ouders in schoolOuders in school
  • De eerste vijf minuten van je lesDe eerste vijf minuten van je les
  • Kwaliteit, valkuil en uitdagingKwaliteit, valkuil en uitdaging
  • 15 Tips voor effectief communiceren in de klas15 Tips voor effectief communiceren in de klas
  • Scheiden is lijden, maar liever niet voor de kinderenScheiden is lijden, maar liever niet voor de kinderen

Categorieën: Nieuws | Permalink

Reacties zijn gesloten.

← Vorig bericht
Volgend bericht →

Zoeken:

Recent

  • Intervisie met film 10 februari 2021
  • Klassen en kansenongelijkheid 1 december 2020
  • En weer door! 29 september 2020
  • Scheiden is lijden, maar liever niet voor de kinderen 22 mei 2019
  • De zes rollen van de leraar 29 november 2018

Archieven

Categorieën

  • Nieuws
  • Tips

SCHOLARE

aandacht afspraken maken beeldbegeleiding beeldcoaching coaching Communicatie complimenten geven contact contact met de klas docent docenten docentgedrag eenduidig communiceren effectief communiceren fasen in de professionele ontwikkelingen van docenten feedback gastheer gezagsdragers groepsdynamica intervisie klas Klassen leerling leervraag leerwerkgemeenschap mentor onderwijs opvoeden ouders pestaanpak Pesten regels regisseur rol van docenten bij pesten Roos van Leary Scholare startende docenten startgedrag start van de les svib valkuilen in de les videobeelden videointeractiebegeleiding voortgezet onderwijs wiskunde

Proudly powered by WordPress | Vormgeving: Yoko door Elmastudio

Bovenkant